diumenge, 22 de febrer del 2015

Benvinguda

Benvinguts i benvingudes al bloc : SOS, sóc d'infantil. No és pas que no m'agradi la meva professió, tot el contrari...el crit d'ajuda o SOS va dirigit a tots els companys i companyes de professió que, en algun moment donat, han pensat que la necessitaven. 
Així doncs, aquest espai està pensat per ajudar en aquests moments en els quals segur que ens hi hem trobat més d'un cop: vull treballar un contingut de plàstica però no tinc cap idea, o de matemàtiques, llengua, etc.
La meva intenció és fer la meva petita aportació a tots/es els/les mestres d'infantil, oferint exemples i recursos per treballar a l'aula.
Gràcies per la vostra visita! Ben aviat publicaré la primera entrada amb alguna idea que espero us sigui de profit.
Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada